HET JOONE-ABONNEMENT
Hoe werkt het JOONE-abonnement?
We hebben een systeem van luierabonnementen zonder verplichtingen opgezet om het leven van onze oudercommunity makkelijker te maken. Het is een erg flexibel systeem. 😃
Je kunt het abonnement op elk moment wijzigen:
- De prints of de luiermaat (als je kindje tussen twee leveringen van maat verandert, is het goed om te weten dat wij ongeopende pakken terugnemen en terugbetalen na ontvangst van het retourpakket)
- De datum van de volgende verzending of de leveringsfrequentie
- De plaats van levering
- De leveringsmethode (thuis of bij een ophaalpunt)
We sturen je drie dagen voor de verzending van je bestelling een e-mail, zodat je de tijd hebt om eventuele wijzigingen door te voeren (zonder wijzigingen is de bestelling identiek aan die van de vorige maand).
Hoeveel kost het JOONE-abonnement?
We hebben verschillende abonnementen vanaf € 64,90, inclusief verzendkosten. Het abonnement omvat alles wat je kindje in één maand nodig heeft (geen zorgen als je kindje in de tussentijd van maat verandert, wij betalen ongeopende pakken terug)
De meeste fabrikanten verkopen via distributeurs (supermarkten, apotheken, enzovoort) die soms een zeer grote marge nemen op de producten die je koopt, maar daar weet je als klant niets.
Bij JOONE verkopen we rechtstreeks aan jou. Hier kun je meer informatie vinden.
Hoeveel luiers ontvang ik elke maand?
Het abonnement voorziet in de behoeften van je kindje gedurende één maand.
Het aantal luiers per pak varieert, dat is afhankelijk van de maat: hoe ouder het kind, hoe minder luiers je in een maand nodig zult hebben.
Maak je geen zorgen: als het te veel of te weinig lijkt, kun je de leveringsfrequentie altijd aanpassen
- 180 luiers bij M1 > 6 luiers per dag
- 192 luiers bij M2 > 6,4 luiers per dag
- 162 luiers bij M3 > 5 luiers per dag
- 144 luiers bij M4 > 4,8 luiers per dag
- 120 luiers bij M5 > 4 luiers per dag
- 114 luiers bij M6 > 3,8 luiers per dag
Wat kan ik doen als ik te veel/te weinig luiers ontvang?
Je kunt de datum van je volgende verzending of je leveringsfrequentie aanpassen vanuit je klantomgeving > knop 'Wijzigen'.
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Je kunt op elk gewenst moment wijzigingen aanbrengen vanuit je klantomgeving > knop 'Wijzigen':
- De maat en de print van de luiers
- De datum van de volgende levering
- De leveringsfrequentie
- De plaats van levering
- De betaalwijze (een andere bankpas gebruiken, bijvoorbeeld)
- De leveringsmethode (thuis of bij een ophaalpunt)
Hoe verander ik van abonnement?
Klik in je klantomgeving op 'Abonnement veranderen'.
Gebruik eventueel de zoekbalk om het gewenste abonnement te vinden.
Hoe kan ik mijn leveringsmethode wijzigen?
In je klantomgeving > knop 'Wijzigen' > Leveringsopties wijzigen
Wanneer kan ik mijn abonnement wijzigen?
Je kunt je abonnement op elk gewenst moment wijzigen, maar je wijzigingen worden alleen in aanmerking genomen als je ze uiterlijk één dag voor de verzending van je bestelling doorvoert.
Geen zorgen: we sturen je drie dagen voordat het pakket wordt verzonden een herinneringsmail.
Als je geen wijzigingen doorvoert, ontvang je dezelfde bestelling als de maand ervoor.
Als je wilt overstappen naar een ander abonnement (JOONE, JOONE+, SuperJOONE of SuperJOONE+) klik je op 'Abonnement veranderen'. Typ in de zoekbalk de naam van het gewenste abonnement en selecteer je keuze.
Kan ik mijn abonnement gemakkelijk stopzetten?
Ons abonnement is vrijblijvend.
Om je abonnement te beëindigen, klik je simpelweg op de knop 'Abonnement beëindigen' in je klantomgeving.
Als je meerdere abonnementen hebt, let dan goed op dat je al je abonnementen beëindigt.
Wanneer ontvang ik mijn eerste bestelling?
Votre première commande est prise en compte immédiatement et vous serez livré(e) dans les 2 à 3 jours ouvrés. Ensuite, nous vous expédierons vos colis à la fréquence d'expédition choisie.
Kan ik meerdere abonnementen hebben?
Natuurlijk kun je meerdere abonnementen hebben. Je kunt ze elke maand wijzigen vanuit je klantomgeving.
Als je al een abonnement hebt en een extra abonnement wilt toevoegen, log je gewoon in
bij je klantomgeving en klik je op 'Abonnement veranderen'. Je kunt vervolgens het gewenste abonnement selecteren. Gebruik eventueel de zoekbalk om het abonnement sneller te vinden.
Ik heb een tweeling, hebben jullie daarvoor een speciaal abonnement?
We hebben een speciale aanbieding voor ouders van tweelingen waarmee je 50% korting krijgt op het tweede abonnement.
Klik hier om ons een kopie van de geboorteaktes van je tweeling te sturen.
Als je baby's nog niet zijn geboren en je alles vast wilt voorbereiden, kun je ook een zwangerschapsverklaring van je gynaecoloog sturen naar love@joone.fr.
Zodra we de gevraagde bewijsstukken hebben ontvangen, sturen we je een code die je kunt toepassen bij het betalen van je abonnement.
Wat als mijn kind tussen twee bestellingen van maat verandert?
Als de luiermaat tussen twee bestellingen verandert, kun je de ongeopende pakken kosteloos retourneren. Wij zullen je na ontvangst terugbetalen.
Om de pakken gratis te retourneren, kun je een retouraanvraag indienen via ons contactformulier, onder de rubriek 'Een pakket retourneren'.
We sturen je een retourbon om op het pakket te plakken waarmee je het vervolgens kunt opsturen.
Wanneer wordt de betaling afgeschreven?
Je betaling wordt afgeschreven op de verzenddatum van je bestelling, dit is dus afhankelijk van de leveringsfrequentie die je hebt gekozen. 😊
Wat moet ik doen als ik een nieuwe bankpas heb?
Je kunt je kaartgegevens bijwerken in je persoonlijke omgeving op de site.
Ik wil graag een abonnement van een aantal maanden cadeau doen, hoe werkt dat?
We hebben een speciale aanbieding waarmee je een abonnement van drie, zes of twaalf maanden cadeau kunt geven aan vrienden, kinderen, kleinkinderen of collega's... Je vindt deze aanbieding op onze pagina 'Cadeau-abonnement van JOONE'
Terug naar het menu van de veelgestelde vragen